į pagrindinį  puslapį į ankstesnį puslapį Psl.2 Psl.3 Psl.4 Psl.5 Psl.6 Psl.7 Psl.8 Psl.9 Psl.10

 

 

 

Noriu atsisiųsti

Žemiau pateiksiu tų žaidimų aprašymus, kuriuos galite atsisiųsti naudojantis internetu.

1   2   3   4   5   6  7  8  9  10

Visų pirma deramą pagarbą reikėtų atiduoti mokytojams, kurie kuria lietuviškas programas. 

Visi esame be galo dėkingi Kuršėnų L.Ivinskio vid. m-klos mokytojui Arvydui Verseckui ir programuotojams: Mariui Januškevičiui bei Vytautui Verseckui, sukūrusiems nuostabią programą ,,Aritmetika".

                     

Šį žaidimą galima atsisiųsti iš: 
http://lom.emokykla.lt/public/object_view.php?object_id=889    arba http://www.emokykla.lt/MO/Matematika/889.zip

Programą sudaro viena byla ,,aritmet.exe", arba ,,s_arit.exe". Pirmoje yra šviesus fonas, o antroje - tamsus. Galima rinktis bet kurią, nes užduotys jose analogiškos. 
Yra 5 temos: ,,Sudėtis" , ,,Atimtis", ,,Daugyba", ,,Dalyba", ,,Įvairūs veiksmai"(
+ir - bei  x ir :).
Pasirinkus temą, reikia pasirinkti koncentrą (yra 5 intervalai: iki ,,100", ,,1000", ,,10000", ,,100000", ,,1000000") mokomąjį ar kontrolinį variantus, ir pratimų skaičių (nuo 5 iki 10). Daugyboje ir dalyboje, pradedant koncentru ,,iki1000", po varianto pasirinkimo siūloma pasirinkti norimą lygį, t.y. veiksmą "Iš vienaženklio" arba "Iš dviženklio", o nuo koncentro ,,iki100000" ir "Be apribojimų".

Atliekant pratimus, kompiuteris šiek tiek padeda mokiniui, žymeklį nukeldamas į tą vietą, kur reikia rašyti skaičių. 

ENTER reikia spausti tik pabaigus pratimą.

Galima analizuoti kontrolinio klaidas (klaidos išskiriamos kita spalva) paspaudus atitinkamo pratimo numerį. Kompiuteris parodo vietą, kur buvo pirmą kartą suklysta.

 

Dar viena programa tikrai pravers vedant pamokas, kurią sukūrė Vytautas Ališauskas, Giedrius Bacevičius, Ieva Mackevič, Ksenja Urbanavičienė. Tai ,,Įvardink daiktą". Dėkojame šiems pedagogams už jų nuostabią programą ir pagalbą pradinių klasių mokytojams.

Šią programą galima atsisiųsti iš: 
http://lom.emokykla.lt/public/object_view.php?object_id=171  arba  http://www.emokykla.lt/MO/Lietuviu/Prj.zip
 

Programos įdiegimas:
* sukurkite katalogą, į kurį įrašysite programą;
* nukopijuokite diskelio turinį į sukurtą katalogą;
* paleisti bylą
,,main.exe".
* jei kartais jums programa neveiktų, galite pabandyti paleisti failą
,,run.bat".

Mokomoji medžiaga pateikta šešiais blokais: u-ū, i-y, e-ė, ie-e-ė, ei-ie, o-uo.

Programą sudaro trys dalys: "Paveikslų galerija", "Įrašyk!", "Parašyk!".

Pirmoji programos dalis skirta žinomų žodžių taisyklingos tarties ir kirčiavimo įgūdžiams tobulinti bei žodynui turtinti nauja leksika. 

Vienu metu ekrane pateikiami šeši paveikslėliai, kuriuos mokiniai turi pavadinti. "Paveikslų galerijos" dalis leidžia mokiniams pasitikrinti, ar teisingai įvardijo daiktą, ar reikiamą skiemenį sukirčiavo. Nuvedus rodyklę ant paveikslėlio ir paspaudus dešinį pelės klavišą, po piešiniu pasirodo žodis, įvardijantis daiktą, jame pabrauktas kirčiuotas skiemuo. Pirmosios dalies užduotys laipsniškai sunkinamos (pvz.: mokomoji balsė dviskiemenio žodžio kirčiuotame, po to - nekirčiuotame skiemenyje, daugiaskiemeniame žodyje, dvi mokomosios balsės tame pačiame žodyje), užduočių atlikimas nevertinamas.

Programos dalis "Įrašyk!" skirta ilgųjų ir trumpųjų balsių bei dvibalsių diferencijavimui, gebėjimo fonemą susieti su atitinkama grafema ugdymui. Ekrane vienu metu matomas vienas paveikslėlis, vertinimo simbolis ir diferencijuojamų balsių ar dvibalsių pora. Vienu pelės mygtuko paspaudimu norima grafema įrašoma į po paveikslėliu pateiktą žodį. Klaidos atveju teisingą grafemą išryškina žalias kontūras, o vertinimo simboliu tampa perkūnija. Atliekant šią užduotį pedagogo pagalba nebūtina, bet pageidautina (tarčiai tobulinti).

Trečioji programos dalis "Parašyk!" skirta medžiagos išmokimo patikrai, įgūdžių tvirtinimui. Rašydamas paveikslėlyje matomo daikto pavadinimą, mokinys gali matyti žodžio garsų analizės, balsių ir dvibalsių diferencijavimo klaidas. Ekrane vienu metu matomas vienas paveikslėlis, vertinimo simbolis ir raidynas. Po paveikslėliu žvaigždutėmis nurodytas grafemų skaičius, kirčiuoto skiemens vieta pabraukta. Pelės mygtuko paspaudimu iš raidyno reikiama raidė perkeliama į žvaigždučių vietą. Padarius klaidą, vertinimo saulytę užstoja debesėlis. Klaidų skaičių atspindi nuo giedro iki audringo besikečiantis "dangaus peizažas".