Nepaprastai
naudingas žaidimas Spiko
and the Math Master (spiko01).
Labai gaila, bet tai mokamas žaidimas. Jis kainuoja 20 $. Šio žaidimo
demo versiją galima naudoti 30 kartų. Pabandykit ir įsitikinsit, kad
tai tikrai vertas ypatingo dėmesio žaidimas. Reikia tikėtis,
kad gal kada nors Švietimo ir Mokslo Ministerija nupirks šio žaidimo
licenciją visoms Lietuvos mokykloms arba kuri nors kompaktinių diskų
leidimo firma juo susidomės ir galėsime bent nusipirkti prekybos
centruose patys.
Šį žaidimą
rasite:
http://web.sky.mi.it/forum/FAV2-0000D6BD/FAV2-0000D7AA/FAV2-0000D7AE/I000121C6
Ši programa skirta sudėčiai,
atimčiai, daugybai,
dalybai bei
trupmenoms mokytis
. Naudoti klaviatūroje tuos skaitmenis, kurie yra virš raidžių.
Sudėties ir atimties
mokoma atskirais koncentrais: iki
5, iki 9, iki 20 ir iki 99. Skaičiuojant
iki 20, galima pasirinkti, kad vienas iš dėmenų arba atėminys būtų
lygus 10. Galima skaičiuoti peržengiant ir neperžengiant dešimtis,
eilute arba stulpeliu. Yra užduotys nežinomam dėmeniui, turiniui, atėminiui
rasti.
Skyrelyje ,,Daugyba" mokoma
lentelinės daugybos (daugyba iš 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 bei
maišyta daugybos lentelė), surasti nežinomą dauginamąjį,
dviženklio daugybos iš vienaženklio stulpeliu iki 99.
Skyrelyje ,,Dalyba" mokoma
dalinti iš 2, 3, 4, 5, 10 bei surasti nežinomą dalinį,
daliklį.
Mokantis trupmenas yra
pratimas, kuriame reikia nurodyti, kiek dalių nuspalvinta.
Kitame pratime reikia nuspalvintą dalį išreikšti trupmena.
Trečiame pratime reikia padauginti trupmeną ir sveiką skaičių.
Pasirinkus bet kurį iš anksčiau
minėtų pratimų, reikia atlikti 10 užduočių. Už kiekvieną
teisingai atliktą užduotį, žaidimo herojui ežiukui duoda po prizą.
Atlikus pratimą ir paspaudus rodyklę, esančią ekrano viršutiniame
dešiniajame kampe, žaidėjui įteikiamas diplomas, kuriame parašoma,
kiek užduočių buvo atlikta teisingai ir per kokį laiką.
Be šių 5 pratimų dar yra ir
žaidimas su kopėtėlėmis ,,Spikos
dream. Šiame žaidime
galima pasirinkti sudėties, atimties, daugybos arba dalybos
užduotis.