į pagrindinį  puslapį į ankstesnį puslapį

 

 

 

Psl.6

Žemiau pateiksiu tų žaidimų aprašymus, kuriuos galite atsisiųsti naudojantis internetu.

1   2   3   4   5   6  7  8  9  10

 

 

 

,,Living Numbers”
,,123live.zip” = 1,08 MB

Žaidimą atsisiųsite iš:
http://www.kidsdomain.com/down/pc/live123sp1.html

http://www.larken.com/123live.zip

Demo versijoje galima susipažinti tik su skaičiais iki 4.

Yra 3 žaidimai:

  1. ,,Counting”. Spaudžiame fotoaparatą ir šis nupaveiksluoja tiek vaizdelių, kokį skaičių rodo. Kai spustelim ant paveikslėlių, angliškai skaičiuoja (paveikslėlį pakeičia skaičiu) ir paveikslėlius perkelia žemyn prie atitinkamų skaitmenų. Paspaudę ,,Ranką” susipažinsime su sekančiu skaičiu.
  2. ,,Dot-to-dot”. Žaidimas skaičių eilei iki 10 mokytis. Galima pasirinkti transporto priemonę ir keliauti nuo skaičiaus prie skaičiaus. Neteisingai pasirinkus, niekur nekeliaujama. Galima paprašyti berniuko su klaustuku pagalbos ir šis parodys, kurį sekantį skaičių reikia spausti. Žaidimą galima taikyti ir numeracijai anglų kalba mokytis.
  3. ,,Mr. Number head”. Čia skaičių galime papuošti: rankomis, kojomis, plaukais, akimis, lupomis, ausimis, kepurėmis, kaklaraiščiais. Trintukas viską ištrina.

Paspaudę ,,Oro balionus” grįžtame į pagrindinį meniu.

,,ABC-Color with Me"
„ABC-color” = 1,11 MB

http://www.papajan.com/download/ABC-color.exe
Instaliuoti reikia.
Atsiversit per ,,START”/ ,,PROGRAMS”.

Reikia nuspalvinti „PAINT” programa sukurtus paveikslėlius. Programą galima naudoti pelės valdymui mokyti. Yra trys temos: gyvūnai ( šuo gaisrininkas, pelėda su katyte valtyje, šuo maudosi kubile), paukščiai (paukštelis prie inkilo, kolibris su gėle, gaidys su ančiuku), vaikai (mergaitė meta diską, mergaitė su berniuku, mergaitė su antyte lyjant).

Pasirinkus temą ir konkretų paveikslėlį, atsiverčia ,,PAINT” programa. Ten ir spalvinama.

,,MathQuiz2"
mqlight.exe” = 1,09MB

http://members.aol.com/hecnor/index.html
Reikia instaliuoti. Žaidimas skirtas
+, -, x , : . Visų pirma reikia suskaičiuoti tik 5-ių reiškinių reikšmes, o vėliau reiškinių skaičius auga ( 10, 15). Pirmuosiuose lygiuose, atliekant sudėties veiksmus, skaičiuojama iki 10, neperžengiant dešimčių, o vėliau užduotys sunkėja. Atlikus visas užduotis ir perėjus į sekantį lygį, duoda pažaisti „Atminties” žaidimą (MEMORY GAME), kur reikia surasti du vienodus paveikslėlius.