| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
www.prongo.com/mathtwo/game.html
Žaidimas
sudėčiai
mokyti. Yra ir reiškinių peržengiant dešimties ribas. Sudedami ir
vienaženkliai ir dviženkliai skaičiai. Žaidžia dviese. Matomi pirmo ir
antro žaidėjo rezultatai.Kiekvienas žaidėjas turi suskaičiuoti po 12
reiškinių. Žaidimo gale parašomas numeris žaidėjo, kuris laimėjo.
|
|
|
www.bbc.co.uk/education/laac/numbers/ch1.html
Šiame žaidime pelėda skaičiuoja
boružėlėms taškus. Mokoma sudėties iki 10.
Šią užduotį atlikus pereinama į sekantį lygį, kur ant boružėlių nugarų –
skaičiai. Trečiame lygyje skaičiuojama iki 20.
Atvertus kitą puslapį -
„~”ch2.html
mokoma atimties, o
„~”ch3.html
ir atimties, ir sudėties. Trečiame
lygyje dešimčių ribos peržengiamos.
|
|
|
www.dositey.com/addsub/add5a.html
Pratimas skirtas
dviženklių sudėčiai, neperžengiant
dešimčių. Atvertus spausti START mygtuką. Ant trečio traukinuko vagono
užrašytas veiksmas stulpeliu. Ant antro vagono nupiešti tušti langeliai,
į kuriuos reikia įrašyti skaičius. Visų pirma reikia sudėti vienetus ir
atsakymą parašyti ne tik ant antro vagono, bet ir ant trečiojo. Po to
reikia suskaičiuoti dešimtis. Užrašius atsakymą, spausti klavišą NEXT.
Traukinukas nuvažiuoja ir atvažiuoja kitas,
ant kurio užrašyta nauja užduotis. Neteisingų atsakymų parašyti
neleidžia. Jei įrašomas netinkamas skaičius, užsidega raudonas
šviesoforo signalas. Viršuje pamatysite užrašą SCORE, kuris parodo
išspręstų reiškinių skaičių. Veiksmų skaičius neribotas.
www.dositey.com/addsub/add5ar.html
Šiuo
adresu galima rasti pratimą
dviženklių skaičių sudėčiai, peržengiant dešimtis.
Suskaičiavus vienetus, jei gaunamas dviženklis skaičius, reikia
nurodyti, iš kelių dešimčių ir vienetų jis sudarytas. Tada dešimtys
pasidedamos į atmintį.
www.dositey.com/addsub/add3dig.htm
Žaidimas skirtas
triženklių skaičių sudėčiai, peržengiant dešimtis,
kai atsiranda šimtų skyrius.
|
|